KreatEve

Eve creates…

Egy kis quiche

Mindig is szerettem jókat enni. Imádom az ízeket és annál jobban csak ezek kavalkádját.
Kísérletező típus lévén,a kreativitást a konyhai munkálatokba is igyekszem belevinni.
Szeretek főzni, hogy tudok -e azt állapítsák meg azok, akik kóstolták már produktumaimat :)  Lelkes vagyok, ami egy jó alap.
Ezen év utolsó napján is ennünk kellett valamit. Gondoltam a lencse, meg a virsli majd január 1-re marad, aznap megcsinálom őket, de ma sem maradhatunk éhen.
Rendelni nem akartam. Ilyenkor jön az, hogy elkezdek keresgélni a neten (mindig mondom, hogy zseniális találmány), bízván abba, hogy találok valamit.
Eszeveszett szörfölgetésem közepette eszembe jutott, hogy mindig is ki akartam a próbálni a quiche-t
(nevezzük “pitének”, de találtam olyan meghatározást is, hogy: “tésztában sült sós sodó”…egy biztos, hogy finom:) ). Megnéztem mi kell hozzá, mit kell hamarjában beszerezni és mennyire nehéz lehet elkészíteni.
Ezt a receptet használtam alapként. Gombám nem volt, mert elfelejtettem venni, valamint sima vaj helyett “kockarámát” használtam, de feltuningoltam sonkával és így remek lett. Érdemes kipróbálni!🙂

2013-12-31 16.14.13

A végeredmény🙂

2014-01-01 13.18.23

Single Post Navigation

Vélemény, hozzászólás?

