KreatEve

Eve creates…

Farmer mellény DIY

Kellett egy farmer mellény. Fellépés is volt, meg amúgy a mindennapjaimba is be akartam illeszteni, sok mindenhez passzol🙂 Azonban, ami nem kellett az az eszeveszett pénzköltés. Sosem tudok vagyonokat adni egy ruhadarabért, nem visz rá a lélek. Márpedig ez is olyan, amit hosszas keresgélés után akár 15.000-ért is megvehetnék, ha akarnék. De nem akarok, sose akarnék🙂 Állítsuk meg a túlfogyasztást!!! Bementem egy turiba tehát (nem meglepő részemről🙂 ) és túrtam egy kilós alapokon nyugvó farmer dzsekit. Majd fogtam a kis cérnavágó kütyümet (varrógépekhez mellékelt szett része) és lebontottam szépen, lassan az ujjait. Le is vághattam volna akár, de én most ezt a módszert választottam. Természetesen nem dobtam el az ujjakat sem, már alakul a fejemben felhasználhatóságának mikéntje🙂 Közben drága anyukám is talált itthon egy régi, még általam viselt, kisebb méretű, kissé kopottas farmer mellényt, azt pedig díszíteni fogom. Jön majd róla a DIY leírás😉

2013-12-21 12.13.52

Az “alapanyag”🙂

2013-12-21 12.14.16

Kezdjük el!

2013-12-21 12.20.44

A folyamat🙂

2013-12-21 13.31.54

A végeredmény🙂

Single Post Navigation

Vélemény, hozzászólás?

