KreatEve

Eve creates…

Töltöttek

Töltöttem. Zsemlét és gombát. Van egy bizonyos juhtúró, amit néha-néha engedélyezek magamnak, már ami a megvásárlást illeti. Most, nagy szerencsémre, még le is volt árazva, szóval vettem gyorsan kettőt is. Mindenképp szerettem volna csinálni olyan ételt is vele, amihez nem kell hús, tartunk néha ilyen napokat is. Először töltött gombát csináltam. Vettem gombafejeket, megtisztítottam, megmostam és megtöltöttem a juhtúrós keverékkel. Ehhez a juhtúrót összekevertem fokhagymával, borssal, pici köménnyel, túróval, bazsalikommal, kakukkfűvel és esetleg minimális sóval még. Ezt aztán be a sütőbe és úgy félidőnél reszelt sajtot szórni rá, csakhogy pöpec legyen🙂

2013-10-26 13.59.51

Sütés előtt, de már töltve

2013-10-26 17.17.30

Megint valami, ami ugyan rondának tűnik, de finom🙂

2013-10-28 16.31.25

Finom volt🙂

A töltött zsemle sem ördöngős. Levágom a tetejüket (nem a fele zsemlét, mert akkor túl kevés lesz “benne” a hely) és aztán kiszedem a belsejüket. Ezt összekeverem a juhtúróval, sima túróval, fokhagymával, apróra vágott sonkával, pirospaprikával, köménnyel, borssal. A kivájt zsemlékbe pöttynyi olívaolajat öntök és abba mehet a “massza”. Majd az egészet megkoronázom egy-egy ráütött tojással, ami a sütőben megsülve tükörtojás formát ölt🙂

Single Post Navigation

Vélemény, hozzászólás?

