KreatEve

Eve creates…

BN rétes

Mikor ezt a bizonyos N betűs mogyoróscsoki krémet leárazzák akkor én azonnal lecsapok rá. Nyáron csináltam már tej, eme remekmű és műanyag jégkrémkészítők segítségével jégkrémet (naggggyon jóóó lett) de ami a legtöbbször készül vele, az a banános rétes megspékelve ezzel a “krémmel”.  Van egy bevált leveles tészta, amit én mindig venni szoktam. Csak kitekerem, megtöltöm, amivel kell, megkenem a tetejét tojássárgájával aztán kb. 20-25 perc és kész is. Van, hogy sós dolgokat készítek vele, van, hogy édeset.
Szóval a nagy műhöz semmi egyéb nem kell, mint kitekerni a tésztát, megkenni a krémmel egy jó vastag részen és oda felszeletelt banánt szórni végig, aztán feltekerni az egészet, hogy rétes alakú legyen és be a sütőbe🙂 A tetejére lehet szórni még csokireszeléket, de volt, hogy csokidarabkákat raktam rá🙂 Egyszerűen nagyszerű és nagyszerűen egyszerű🙂
2013-03-23 18.18.51

2013-10-10 21.33.55

Single Post Navigation

Vélemény, hozzászólás?

