KreatEve

Eve creates…

A világ legegyszerűbb édessége

Tudom, eltűntem. Az okokba most nem mennék bele, legyen elég annyi, hogy nem ez volt az eddigi legjobb nyaram, szeretnék is gyorsan túllépni rajta és elfelejteni…Itt vagyok. Megint. Sok ötletem van, csak azt a fránya lustaságot kéne legyőznöm végre… Addig is együnk valami édeset. Néha rám tör az érzés és akkor kell valami édesség. Azonban észrevettem, hogy az agyoncukrozott, meg esetleg csupa mesterséges adalékanyaggal teletömködött csudaszupi olcsóságok nem tesznek túl jót a gyomromnak, így ezeket a fehér cukorral egyetemben igyekszem hanyagolni. Nádcukrot használunk és elhisszük, hogy ez jobb, sőt mi több: JÓ🙂

Van még egy kis alma és körte a hűtőben. Rájöttem, hogy ha összekeverem a nádcukrot a fahéjjal, abból egy egészen kellemes egyveleg keletkezik. Beletunkoljuk a félbevágott gyümölcsöket és grillserpenyőben rájuk pirítjuk és lőn. Hamar elkészül, igggen finom és az illata sem utolsó😉

A gyümölcsök fahéjas-cukorborításban

DSC01992

A kész gyümik. Nem spanyolviasz, de fincsi🙂

 

Single Post Navigation

2 thoughts on “A világ legegyszerűbb édessége

  1. ez igen jól néz ki!🙂

Vélemény, hozzászólás?

