KreatEve

Eve creates…

Epeeeeer

Van az úgy, hogy az ember jókor van, jó helyen. Mondjuk észrevesz egy ismerőse által kitett képet és van annyira kíváncsi, hogy rákérdezzen a részletekre. Jelen esetben ez a kép eperlekvár készültét ábrázolta és nagyon megmocorogtatta a fantáziámat, hogy hol is szerzett kedves ismerősöm ilyen szép, nagy, piros epreket. Maga szedte. Elárulta a helyet is. Meg az árat is. Az volt a  pont az i-re. Hát nekem el kell mennem epret szedni, nincs mese. Tegnap jött el az alkalom, hogy barátnőmmel eljutottunk eperföldre. Kb. másfél kiló epret szedtem egy műanyag tálba, persze elsőre azt hittem, hogy több. Imádom az epret. Egész nap tudnám csak azt enni. Mondjuk annak nem lenne jó vége, mert ha nagyon nagyon túlságosan sokat szemezgetek belőle, annak allergiás reakció a vége. Sajnos.

Miután tegnap lemeoztam🙂 az első szemeket, úgy gondoltam kéne csinálni egy jó kis epres finomságot. Joghurtos-epres torta lett belőle.

DSC01847

A folyamat eleje

DSC01848

Tejszínhab és eper találkozása🙂

DSC01851

Nonfiguratív piskótám, ami mindennek az alapja🙂

DSC01854

Voilá…és lőn az epres-joghurtos torta🙂

Most épp hűl:)

Single Post Navigation

Vélemény, hozzászólás?

