KreatEve

Eve creates…

Gyöngyös gyűrű DIY

Több projekt van a fejemben, amiket szeretnék megcsinálni, de ha éppen akad egy kis időm, akkor meg mindig valami mást csinálok, vagy csak szimplán a lustaságra fogom. Meg van egy olyan hibám is, hogy mindent egyszerre szeretnék. Kapni, adni, véghezvinni, megenni, megcsinálni stb.😀 De most munka után hazajöttem, leültem és azon gondolkoztam, hogy valamit mégiscsak kéne ragasztani, összerakni vagy varrni, na🙂
A gyöngyös gyűrű lett a kiválasztott.

Hozzávalók:
– színes, különböző formájú, apró gyöngyök (mily meglepő, kékeket választottam)
– strasszkő (nagy méretű)
– gyűrű alap
– ragasztópisztoly vagy pillanatragasztó (van mindkettő, de most pillanatragasztóval csináltam)

A gyűrű alapot ráragasztottam a strasszkő hátuljára, az elején pedig néhányszor több részletben húztam egy-egy ragasztócsíkot és rászórtam egy adag gyöngyöt, majd így tovább, amíg “be nem telt”. Nem kell egységesnek lennie, nem baj ha nem fedi be teljesen, a szórástól úgyis egyedi lesz🙂

DSC01778

Strasszkövek

DSC01774

Gyöngyök

DSC01772

Gyűrűalap a strasszkőre ragasztva

DSC01775

Gyöngyös forgatag

DSC01776

Oldalnézet

 

 

Single Post Navigation

Vélemény, hozzászólás?

