KreatEve

Eve creates…

Ajándék

Nem is olyan régen írtam Bettiről és a Módra TextilDesign-ról, valamint az általa készített egyedi textil és bőr ékszerekről.
Tettem mindezt azért, mert úgy gondoltam, hogy ezek a gyűrűk, nyakláncok, fülbevalók és az elkészítés módja, a kivitelezés megér legalább egy blogbejegyzést. Mert nagyon tetszik🙂
Tegnap gyanútlanul jöttem haza munka után és a postaláda kiürítése után kissé megdöbbenve, de közben egyfajta borzongással teli örömmel vegyítve vettem észre, hogy a sok szórólap és újság közé beficcent egy “buborékos boríték”. Imádom a meglepetéseket és az ajándékokat, pláne a “meglepetésajándékokat”🙂 A Módra TextilDesign-tól kaptam egy pár fülbevalót és egy gyűrűt, egy kis levélke kíséretében. Borzasztó jól esett, rögtön meg is köszöntem Bettinek, hogy gondolt rám és nekem ajándékozta ezeket a szépségeket. Szemezgessetek Ti is! Nézzétek meg a kínálatot, érdemes!
A fotók önmagukért beszélnek🙂
DSC01762

DSC01763

DSC01768

Single Post Navigation

One thought on “Ajándék

  1. juuuuuuuuuj de jóóóóó😀 nagyon örülök, igazán kedves volt Bettitől! :D:D:D❤

Vélemény, hozzászólás?

