KreatEve

Eve creates…

Mellény őszre, télre

Először is elnézést, hogy már lassacskán egy hónapja nem írtam, el voltam havazva munkahelyi dolgokkal, ezért hanyagoltam el ennyire…Most is csak beharangozok, de ezt tett fogja követni, jövő héten. Ma megint turkálni voltam (mily meglepő🙂 ). Rájöttem,  hogy nem baj, ha nincs új szerzemény, már maga a keresgélés is felér egy élménnyel. Egy kendővel és egy nagyon jó színű, mintájú anyaggal azért gazdagodtam🙂 Sok turi van itt, ahova rendszeresen járok (eldöntöttem, hogy erről is fogok írni, a városban lévő, említést érdemlő, általam ismert, látogatott turikról). Táskát szerettem volna eredetileg, de sajnos ami tetszetős volt, annak jelentős anyaghibája volt…Az anyagból valószínűleg elsősorban ceruzaszoknya lesz, ha pedig marad belőle, akkor még felsőt is készítek. A kendő és az anyag együtt (az anyag szerintem kb. 2 méter) valamivel több, mint 800 Ft volt.🙂 Találtam még olyat is, ami tökéletesen megfelel egy stílusosabb őszi-téli mellény elkészítéséhez, szürke és/vagy sötétkék színben. Agyaltam, hogy megvegyem e (kb. 1 méter kell belőle) és egyelőre otthagytam. Aztán rájöttem, hogy az ilyen mellényeket kb. 3x ennyiért árulják. Nyilván azok rendesen be vannak szegve és bélést is kapnak, de azért nem mindegy. Szóval rövid kalkulálás után úgy döntöttem, hogy jövő héten vissza fogok menni (addig eldöntöm melyik szín legyen) és veszek 1 méternyit és megcsinálom amit már Maegan (Love Maegan) is megcsinált….Szeretjük őt…Amúgy melyik legyen? Kék vagy szürke? (Én az előbbi felé hajlom….)

Single Post Navigation

One thought on “Mellény őszre, télre

  1. ez tök jó ez a mellény!🙂

Vélemény, hozzászólás?

