KreatEve

Eve creates…

Varrogatok

Már régóta szerettem volna egy varrógépet. Nem, nem tanultam varrni. Nem jártam tanfolyamra. Egy időben volt róla szó, hogy elmegyek egyre, csak aztán sosem jött össze (ama tervemet viszont, hogy jelbeszédet tanuljak még nem adtam fel!🙂 ). Szóval szigorúan véve tudásom nincs, csak lelkesedésem. Úgyhogy miután megtörtént a megfelelő gép kiválasztása (köszi apa! ), a helyszínek feltérképezése, Budapest felé vettem az irányt e hét keddjén (nyilván ott lehet csak kapni), hogy “beszerezzem” az én kis drága masinámat. Egyből összebarátkoztunk. Az eladó hölggyel kipakoltattam mindent ami a csomagban volt mondván elég messziről jövök és nem nagyon tudok félútról visszafordulni, ha nincs meg valami. Hát nem mondom, hogy lelkes volt, de mindent leellenőriztünk. Még aznap este hazaszállítottam új barátnőm🙂 Helyet is találtunk neki. Ismerkedtünk vele, én is és párom is, sőt ő volt, aki a cérnát a megfelelő módon, a megfelelő helyre befűzte🙂 Először csak egy “ilyenolyan” anyagon próbáltuk
ki, vitte is rendesen. Aztán párom nadrágját próbáltam vele “megorvosolni”. Ma eljutottam odáig, hogy varrtam egy felsőt🙂 Egy egyszerű, szimpla kendő-felsőt. Az inspirációt ez az ötlet (Our Instant Life by Néder Melinda és Szerzőtársai – jó kis oldal🙂 ) adta. A különbség csak annyi, hogy én kicsit beszűkítettem az oldalát, így kevésbé olyan, mintha zsák lenne rajtam. Az eredményt hamarosan prezentálom, még egy kicsi alakítást kell rajta eszközölnöm🙂

Single Post Navigation

Vélemény, hozzászólás?

