KreatEve

Eve creates…

Gyorsszervíz

Szeretek az egyik drogériában vásárolni, többek között azért, mert a kirakott ékszereket le szokták értékelni, van úgy, hogy a felére. Egy ilyen leértékelés alkalmával találtam rá az alábbi darabra, amelyet nyilván nem hagyhattam ott, azonnal megtetszettünk egymásnak😀

Tetszik, mert modern, fémes, de közben azért nőies. Elsőre semmi “rendellenes” nincs is rajta… (lehet, hogy másodikra sem…)
Minap azonban észrevettem, hogy sajnos az egyik lánc megadta magát. Azt hiszem az improvizálás legtöbbször megy nekem, most is ki kellett találnom gyorsan valamit, mert hát muszáj volt ezt a nyakláncot felvennem, más lehetőség szóba sem jöhetett😀
Először a szalagra gondoltam. Összekötöm és már kész is. Aztán sokkal jobb ötletem támadt. Megláttam a biztosítótű készletem. Színben egyezik, hosszúkás, nem fog túlságosan kilógni. Ez olyannyira sikerült is, hogy akinek mutattam el sem akarta hinni, hogy ez nem az ékszer része, hogy csak én “eszkábáltam” oda.
Nos hát ez lett belőle….Nekem tetszik….:D

A biztosítótű felhasználásának számtalan jobbnál jobb és divatos felhasználása létezik még, amik szerintem zseniálisak és legalább egy, ha nem több bejegyzést megérnek részemről…hamarosan🙂

Single Post Navigation

Vélemény, hozzászólás?

