KreatEve

Eve creates…

“Shoe – Shoe bolondság – A végeredmény”

Végre elkészültem vele. A saját magam által festett, kék-zöld, csíkos cipellőimmel. Ha picit szorgalmasabb lennék, már korábban is befejeztem volna, mert amúgy teljesen egyszerű. Tényleg csak a fantázia szab határt. Itt-ott még majd javítgatnom kell rajta, hogy ne maradjon foltos, de alapjában véve nagyon is elégedett vagyok. Jó kis intenzív színvilágú, nyári darabot alkottam🙂

Túl sok dolog nem is kell hozzá:

  • egy pár fehér vászoncipő (én Kínai boltban vettem, ott találtam rá a legjobb áron)
  • tetszés szerinti színű és számú textilfesték (én tubusosat és “csőröset” vettem, vékony vége miatt mintákat is lehet vele rajzolni, nagyon egyszerű vele dolgozni)
  • cipőfűző bármilyen színben vagy szalag (én utóbbit tettem bele)
  • vékony ecset

És lőn színes vászoncipő:

Single Post Navigation

Vélemény, hozzászólás?

