KreatEve

Eve creates…

Respect

Elhatároztam, hogy jó dolgokról fogok írni. Érdekes, vicces, pozitív dolgokról.
Korábban már említettem, hogy egyik hobbim a tánc. A hip – hop tánc. Már kiskoromtól fogva táncmániás vagyok (szüleim a megmondhatói), de valahogy sosem jártam huzamosabb ideig semmilyen helyre, csoportba. Egészen 25 éves koromig. Tudtam én már egy ideje, hogy melyik táncfajta a favorit, de ennyi idő kellett, hogy el is kezdjem végre. Talán későn, gondoltam én. Hiszen sok tanítvánnyal vagyok nem csak egy táncsuliban, de akár egy csoportban is. Volt idő, hogy megfordult a fejemben, hogy emiatt abba kéne hagynom. De aztán végiggondoltam.
Ártok én ezzel valakinek? Nem. Jól érzem itt magam? Nagyon is. Hiányozna az életemből? Bizony. Akkor bolond leszek abbahagyni!🙂 Szeretem csinálni. Lehet, hogy egy héten csak egyszer jutok el, de annál jobban megbecsülöm. Felüdülés, élmény, mozgás. Arra is rájöttem, hogy sosem késő hobbinak hódolni, soha!!! Vegyük alapul Wu Ying (http://www.laterbloomer.com/wu-ying)-et. A hölgy nyugdíjas könyvelő. A TV-ben látott egy Hip – Hop versenyt, ami lenyűgözte. Addig meg sem állt, míg csapatával 2004-ben 3. helyet el nem értek egy versenyen! Na ez RESPECT🙂 Tehát emberek…..táncoljatok, origamizzatok, fessetek, színészkedjetek, írjatok verset, könyvet, varrjátok saját ruhatáratok, ejtőernyőzzetek, iratkozzatok be tanfolyamokra…mindegy, csak  érezzétek jól magatokat. Akárhány évesek is vagytok. És, hogy mit szól erre a többi ember? Hallgassuk meg őket, aztán éljük az életünket😀

Single Post Navigation

Vélemény, hozzászólás?

