KreatEve

Eve creates…

Kreateve-oskodás

Egyszer apukám talált egy fél pár fülbevalót a földön, az utcán. Mivel tudja, hogy az ő lánya nagy “csecsebecse” rajongó, hazahozta nekem, hátha tudok vele valamit kezdeni. Hát azt hiszem, tudtam. Először is leszedtem a fülbevaló végét róla, így tulajdonképpen egy medált kaptam. Azonnal tudtam, hogy van egy nyakláncom is hozzá, amire rá fogom “applikálni”. A mai napon sikerült véghezvinnem a medál és lánc egyesítését, szerintem nem is lett rossz. Az alábbi dolgokon kívül tulajdonképpen csak egy kis karikára volt szükségem, amit a lánchoz fűztem és erre tettem a medált.

Fehér trikó, sötétkék farmer kombinációja vagy egy királykék, netán türkizkék vagy türkizzöld ruha szerintem nagyon is “elviselné”….🙂

Single Post Navigation

Vélemény, hozzászólás?

