KreatEve

Eve creates…

KreatEve dolgok, avagy a legjobb DIY-fashion oldalak

Ahogy nemrégiben említettem nagyon “rákattantam” a DIY dolgokra. Azt is említettem, hogy ezekhez tartoznak kitűnő, elsősorban divat-központú oldalak, ahonnan az ember gyermeke (lánya) inspirációt meríthet. Aztán ha az inspirációhoz vannak eszközök és alapanyagok is, akkor “uccu neki”. Nap mint nap böngészem ezeket az oldalakat, mondhatni fanatikus lettem. Vagyok annyira nagyon JóFej, hogy nem sajátítom ki magamnak, hanem megosztom a világgal!🙂 Aki hozzám hasonlóan egy kicsit is érdeklődik ezek iránt a dolgok iránt, azoknak kötelező “olvasmány”! Jöjjenek az oldalak, a teljesség igénye nélkül!🙂

1. P.S. I made this….az abszolút favorit
Sok remek ötlettel találkoztam már ezen az oldalon. Az illusztrációk igényesek, a képek elég nagyok és érthetőek. Egyszerűen nagyszerű.

2. I spy DIY…szintén nagyon szuper    
Az oldal “üzemeltetője” egy bizonyos Jenny Radosevich nevű hölgy, aki véleményem szerint elég kreatív és inspiráló jelenség. Színes fotókkal illusztrálja nem csak azokat a dolgokat, amik megihletik, de azokat is, amelyeket elkészít. Lépésről lépésre. Szuper.

3. Studs and Pearls
Nagyon jó, rengeteg ötlettel, a képek sem hiányoznak és még szöveges leírás is van, de valami miatt mégis inkább az első kettőre szavazok. Azonban ez is figyelemreméltó!

4. Dana’s fashion blog
Dana az a vörös hajú hölgyike, akié az oldal. Ahogy a címe is mondja, ez elsősorban divatblog, de van DIY  “részleg” is. Nem is kevés. Jók a képek, elég érthetőek a leírások. Kihagyhatatlan.

5. Love Maegan
Bizony. Szeretjük Maegan-t. Maegan stílusos, sikkes, kreatív és mindezt meg is osztja velünk. Majdnem naponta posztolja outfitjeit, amelyek elég tetszetősek és véleményem szerint igencsak ötletes és fantáziadús alkotások! A DIY részen belül a frissebb elképzeléseket találjuk, a DIY Archive – on belül pedig a régebbi “ideákat” osztja meg velünk. Köszönjük Maegan🙂

6. Chic Steals
Carly J. Cais az oldal tulaja, szerkesztője azt vette a fejébe, hogy az igazán mutatós, de roppant költséges darabok helyett megpróbál létrehozni (kvázi másolva azokat) egy-egy pénctárcakímélő darabot, amely erősen hajaz az eredetire. Nem is megy neki olyan rosszul. A DIY rész mellett DIY Patterns is van, amelyben méreteket, mintákat kínál egy-egy elkészítendő darabhoz (pl. szoknya).

7. Glitter n Glue…avagy Csillámok és Ragasztó
Találó cím. Már azzal jól ellennék, ha csak a képeket nézegetném, amiket Kristen Turner post-ol.  De ő azért ennél segítőkészebb és instrukciókkal is ellát bennünket. Szeretem ezt az oldalt.

8. Outsapop
Kicsit elvontnak is nevezhető, de nagyon rendben van ez az oldal. Ahogy az alcíme mondja: “Trashion”…vagyis Trash Fashion…Nem szemétből, de azért újrahasznosított dolgokból meríthetünk ötleteket. Leleményes, frappáns dolgok találhatóak itt. Jómagam is a “jó lesz még valamire” elvet követem…na hát Outi Pyy, finn hölgy fel is használja ezeket…:)

9. A pair and a spare
Geneva is függő. Látszik ez az oldalából is. Ha a DIY-Projects fülecskére kattintunk, előkerül az összes alkotás képek formájában felsorakoztatva. Pazar dolgok vannak itt is.

Hát akkor DIY-re fel!🙂

 

 

Single Post Navigation

3 thoughts on “KreatEve dolgok, avagy a legjobb DIY-fashion oldalak

  1. szia,
    köszi a tippeket, éppen ilyen oldalakat kerestem :)) Ami nekem még nagyon tetszett (hátha nem futottál még beléjük): http://blog.boatpeopleboutique.com/
    és http://thebeautydepartment.com/
    Bár nem tisztán DIY blogok, de sok olyan bejegyzést is írnak, plusz nagyon inspirálóak.🙂

    Helga

    • Szia!

      Köszönöm én is a tippeket, utóbbit már korábban csekkoltam én is🙂 Amióta megírtam a bejegyzést, még találtam egy – két ilyen oldalt…🙂 Örülök, ha tudtam segíteni🙂
      Vica

  2. Visszajelzés: KreatEve dolgok, avagy további nagyon jó DIY fashion oldalak | KreatEve

Vélemény, hozzászólás?

