KreatEve

Eve creates…

“Élj, ahogy jólesik…”

Ilyen egyszerűnek kéne lennie…de sokan nem merik…nem mernek önmaguk lenni, azt csinálni, amire ténylegesen vágynának.
Ami engem illet: ahogy már korábban is mondtam 30 vagyok. Jól érzem magam. Mostanra értem meg és értettem meg sok mindent.
Próbálkozunk, az élet meg én, egymással.

  • Foglalkozásomat tekintve pedagógus vagyok. Szeretem a munkám, szeretek gyerekekkel foglalkozni de közben vallom azt, hogy a pedagógus is igenis, hogy ember, akinek van élete, álmai, hobbija, baráti köre, társasági élete stb.

Vegyük szépen sorjában:

  • imádok főzni
  • táncolni járok (nevezzük modern táncnak, sok tizenéves között, de hát egy konditeremben is ugyanez lenne a helyzet és nagyon szeretem csinálni, sőt még fellépés is van egy évben kétszer🙂 )
  •  divatfüggő vagyok (minden jöhet, minden érdekel, és szoktam indulni ilyen-olyan versenyeken is, végül is mit veszíthetek)
  •  ” a zene az kell”, anélkül nem megy, mindegy milyen műfaj, majd utána szelektálok
  •  állatok (a körülöttem lévők közül is egy-kettő🙂 )főleg kutyák
  •  nyelvek (merthátmilyenzseniálisazmár, hogy meg tudjátok érteni magatokat egy “vadidegennel”)
  •  számítógépes játékok (ezt is nevezhetjük függőségnek🙂, a modern technika egyszerűen csodálatos )
  •  Agatha Chrisite és minden, ami krimi, bűnügy, bűntény, sorozat formájában is
  • koncertekre járok, néha fesztiválra is (már az emberek sokasága miatt is egy hatalmas élmény)
  • érdekel a pszichológia, a többi ember
  • van egy stylist végzettségem, bár nem jogosít fel “praktizálásra”, de van egy álmom, hogy sok embert átalakítok, hogy kihozzam belőlük a legjobbat a saját kis szalonomban🙂
  • mindig mindenkinek segíteni akarok, mert utálom a tehetetlenséget és nem bírom nézni a szenvedést, ezzel néha túlvállalom magam tudom, de a “feladni” szó nagyon apró betűkkel szerepel csak a szótáramban, a végsőkig képes vagyok kapaszkodni és kitartani

Merjünk önmagunk lenni emberek, mert igaz, hogy közhely és elcsépelt, de tényleg csak egy életünk van, használjuk ki, töltsük meg minél több élménnyel, vidámsággal, boldogsággal és az álmainkkal, amelyek megvalósulásáért küzdünk🙂

Single Post Navigation

Vélemény, hozzászólás?

