KreatEve

Eve creates…

Turitúra I.

Függő vagyok. Bizonyára többen vagyunk így dolgokkal. A női nem képviselőiben szerintem alapvetően ott a “vásárolnom kell menni mert ilyen formájú, színű, nagyságú nincs és régóta akarok már ilyet különben is” gén. Ez a gén nálam is megtalálható. Azonban régi énemtől eltérően már nem rohanok be eszeveszetten egy-egy butikba, hogy ami a kirakatban elkápráztatott, azt CSAK felpróbáljam (aztán nyilván meg is vegyem). Válogatok. Olyannyira, hogy butikokba, bevásárlóközpontok híres neves boltjaiba nem is nagyon járok, vagy tényleg csak körülnézni megyek be. Ezeken a helyeken akkor vásárolok, ha:

  • Régóta vágyom valamire, itt megtalálom és nem aranyáron mérik.
  • Szükségem van arra az adott dologra.

Turkálófan lettem. Szerintem valahol a főiskolás évek alatt kezdődött ez az egész, amikor még ezeket a helyeket látogattuk, hogy aprólékosan megválogassuk a Giccsparty-s ruházatunkat. Akkor brahiból mentem be. Mára ez nálam átalakult valami mássá. Talán egyfajta megszállottságnak is nevezhetném. Mindig is járkáltam ezekre a helyekre, de mostanában értem meg rájuk. Meg turizni tudni kell. Bezony. Véleményem szerint nem megy az akárkinek. Időigényes, nem biztos, hogy rögtön megtaláljuk, amit elképzeltünk, vagy találunk egyáltalán valamit is. Emellett az is lehet, hogy 5-6 helyet is végig kell járnunk. Fizikailag is igénybe veszi az embert. Át kell forgatni a nagyvilágot is, elfárad a karunk, de az esetek többségében megéri a fáradtságot. Amikor találok egy-egy olyan darabot, ami biztos, hogy senkinek nincs és egyedi is, az határtalan boldogsággal tud eltölteni. A föld felett lebegek ilyenkor, hogy már megint sikerült kincset találni. Mert ezek bizony kincsek, megharcoltam értük, “kiástam” őket. Van nekem kérem szépen ezüst szandálom ezerért, blézerem hétszázért, borítéktáskáim négyszáz-ötszáz forintért, kitűzőm nyolcszázért stb. Olcsó, de annál egyedibb dolgok, amelyeket egytől egyig imádok. Igyekszem képekkel is bemutatni majd büszkeségeimet és dötsétek el Ti, hogy megérte e a fáradtságot, időt, energiát….szerintem igen.🙂

Single Post Navigation

Vélemény, hozzászólás?

