KreatEve

Eve creates…

Lerobbanva…

Pont nemrégiben számolgattam büszkén a napokat, hogy ó de jó nekem én már olyan de olyan régen voltam beteg. Büszke voltam, mert úgy gondoltam valamit nagyon jól csinálok. Az a heti egy mozgás tánc formájában, a sok folyadék, hogy odafigyelek mit eszem, a pozitív gondolkodásmód, a hobbik satöbbi…mind mind hozzájárulnak ahhoz, hogy akkor is talpon tudok maradni, amikor mindenki “kidől”. Merthogy most megint ilyen időszak van…Hát nesze neked egészség…Lerobbantam… Hörghurut, becses nevén, egy kis náthával megspékelve. A doki egy kisebb fajta házipatika beszerzésének ígéretével engedett utamra. Sok(k) volt, több szempontból is. A pénztárcámnak kifejezetten nem tetszett, de úgy gondoltam, hogy a testem sem nagyon fogja szeretni az “ennyiféleséget”. Azonban ha muszáj, akkor muszáj és azt is meg kell említenem, hogy ezeknek a dolgoknak a nagy része homeopátiás készítmény. Az új dokibácsim (Isten nyugosztalja az előző orvosomat)ugyanis homeopátiás orvos és kifejezetten tetszik, ahogy bánik a beteggel (speciel velem), hogy fordít rám elég időt, meghallgat és látszik rajta a szakértelem. Jó persze, hiszen orvosi diplomája van, de én úgy vagyok vele, hogy a diploma az egy dolog, nem attól ért valaki ahhoz, amit csinál…Most itthon fekszem és próbálok “jobbulni”…Nem vagyok túl boldog alapból a ténytől, hogy beteg vagyok sem és azért sem mert körülbelül nyolcezerháromszáznégy kötőjel öt programomat húzta csak ez keresztbe…Egy a lényeg emberek, vigyázzunk az egészségünkre, mert csak egy van belőle!

 

Single Post Navigation

4 thoughts on “Lerobbanva…

  1. Köszönöm, rajta vagyok!🙂

  2. baliskatus on said:

    gute besserung fräulein!

  3. Danke schön Puppe!🙂

Vélemény, hozzászólás?

