KreatEve

Eve creates…

Here I come…

Engem is elért…blogolok. Mostanában jöttem rá, hogy tulajdonképpen ez egy teljesen nekem való dolog és hogy ezt nagyon jó lesz csinálni.Igyekszem rendszeresen tevékenykedni mert azért néha úrrá lesz rajtam a lustaság…

Röviden tömören: 30 vagyok (igen van élet…..:)) és próbálom a legteljesebben megélni az életet, pozitívan szemlélni a világot és annak dolgait és helyet valamint teret adni az álmaimnak, vágyaimnak. Ezzel néha meg és ledöbbentek embereket, de nem baj, az én életem🙂

Csapjunk hát bele…🙂

Single Post Navigation

Vélemény, hozzászólás?

