KreatEve

Eve creates…

Péntek 20-a

Ahogy a dátum is mondja, nem 13-a. Pedig egy részén úgy éreztem. Először el kell hogy mondjam, hogy a 13-a kifejezetten jól telt. Voltam turiban, ott találtam három kendőt nem egészen 400 Ft-os áron, amiből kettőből már felsőt is varrtam, egy pedig pont olyan színekkel rendelkezik amire vadásztam már egy ideje; csipkeanyagot kerestem egy másik ruhához, találtam egy horgoltat, de mivel szakadt volt, a hölgy, aki pakolta ki őket, ingyen nekem adta; fizetéskor pedig kaptam kuponokat, amikkel egy bizonyos napon féláron vásárolhatok. Aznap csupa pozitív dolog történt! :)
Tegnap fasírozottat akartam csinálni. Minden rendelkezésemre állt a zsemlén kívül, így felkerekedtem, hogy elmegyek a kisboltig és veszek pár zsemlét. Nem vittem túlzásba az “outfit” – et: sort, trikó, tangapapucs. Az én kedves, kb. 8. éve meglévő, kék, 3120-papucsom, amit úgy szeretek. És ami fogta magát és a zebra közepén, egy autó előtt, egy laza mozdulattal szétszakadt. A lábujjam közénél. Ketté. Elvonszoltam gyorsan a járdáig és ott megpróbáltam megszerkeszteni. Egy telefonba került volna, hogy szóljak a páromnak, hogy legyen olyan drága hozzon le nekem valami túlélőfelszerelést cipő vagy másik papucs formájában. Ha lett volna nálam telefon. De hát NYILVÁN nem volt. Minek vigyek… (Hát ennek…) Állok ott, mint egy jóllakott napközis. Egyik lábamon az ép papucs, másikkal egyensúlyozok, és mindkét kezemmel próbálok valamiféle életet lehelni a papucsom párjába. Sikerült is. Csodát nem tettem, csak beletuszkoltam az elszakadt részt a lyukba a “maradék” mellé, így azok egymást tartották. Természetesen mindenki engem nézett, majd amikor elindultam nagy nehezen végre bicegve a kisbolthoz még azt is láttam rajtuk, hogy ezt egyáltalán nem tudják mire vélni. Bicegésem csupán praktikusságot takart, így kevesebb esélye volt, hogy a lábam emelkedésével kirántom a helyéről a frissen “megoperált” papucsot. Végül sikerült véghez vinni a mutatványt. Roppant büszke voltam magamra. Azonban elérkezett sajnos az idő, hogy a papucsom “áttranszformálódjon” és egy hasonló, új külsőt kapjon (Flip – Flop papucs készítés / átalakítás – Make it and love it by Ashley)

Hamarosan :)

Single Post Navigation

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Követés

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.